2012. április 10., kedd

lenyomatok

A lelkünk, a szellemünk olyan korábbi életek jegyeit hordozza magán, mely meghatároz bennünket: kapcsolatainkat, félelmeinket, céljainkat, azok eléréséért folyatott harcainkat, kitartásunkat és a szeretetre való képességünket.
Mikor már kezdtem elfelejteni, és megkérdőjelezni azt a mély, belső korábbi megérzést, hogy előző életeim egyike egy olyan helyhez köt, amit megmagyarázhatatlanul a részemnek tekintek, nos ekkor az élet, elvezetett egy olyan ponthoz, hogy megbizonyosodhassak róla: mindez valóban igaz, minden amit korábban gondoltam egy korábbi valós élethez kapcsolódik, melynek lenyomatát magamban hordom. Az az elsöprő (energia és gondolat) hullám, amely elvezetett ehhez a felismeréshez, az egyik legjelentősebb pillanat volt a mostani életemben. Sokszor gondoltam azt hogy nem is fontos igazán tudnunk más életeinkről, hiszen okkal vagyunk a jelenlegiben, de mégis, valahol érzem hogy érdemes.
Ez segített abban, hogy kezdjek újra visszatérni arra az ösvényre, ami tudom hogy azokhoz a célokhoz vezet, amiket kitűztem magamnak. És tudom, hogy ezek nem lehetetlenek, hiszen lehetetlen nem létezik. Hirtelen még több dolog értelmet nyert, és halványan érzem is, merre haladok végre, és hogy igenis, jó irányban. Nem érdemes meginogni, vagy letenni a nagy célokról, csak azért mert messzinek vagy nehéznek tűnnek. Vagy azért, mert egy könnyebben elérhetőek csillannak fel a láthatáron. Hiszen minden, amit igazán akarunk, a mindenség szívében született meg, és a részünkké válik. És innentől kezdve minden nekünk dolgozik hogy elérjük, amit akarunk.
Rájöttem, hogy annak ellenére, hogy azt hittem biztosan nem tudok meditálni, nos mégiscsak tudok. Elhatároztam, hogy ezt tökéletesítem, mert mindent meg akarok tudni erről és a többi létemről is, ami a jelenlegi életemhez, és a világ efféle megértéséhez a javamat szolgálja. Bár már mélyen érzem azt, hogy melyek azok az emberi kapcsolatok, amelyek nem első generációsak... kik azok, akikhez a kapcsolat régebb óta fűz, mint egy emberi élet; és mik azok a jellemzők az életemben és a személyemben, amik alapvetően velem vannak sok-sok évtized, évszázad, vagy akár évezred óta. Hiszen a lélek halhatatlan...

Köszönöm ezt az estét. Az egyik legcsodálatosabb visszacsatolás volt, amit valaha kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése